Aanbod voor onderwijsprofessionals

Handelend leren zonder extra werkdruk voor jou als professional

Herken je dit als leerkracht, remedial teacher of logopedist?

  • Je wilt graag actieve en betrokken leerlingen , maar je merkt dat jij zelf het hardste aan het werk bent
  • Je ziet dat er leerlingen zijn die behoefte hebben aan bewegend en visueel leren, maar je weet niet hoe je dit makkelijk kunt implementeren in je lessen of je sessies

Volg dan mijn training ‘Inzicht in bewegend leren’ of de basisbasisworkshop ‘Ondersteunend tekenen (bij TOS)’ en ervaar hoe beweging en visuele ondersteuning ervoor zorgen dat jouw leerlingen weer betrokken worden en tot leren komen.

Lees verder ▼

Mijn aanbod

  • Training ‘Inzicht in bewegend leren’: individueel en als team te volgen. Een praktische training boordevol concrete tips die je de volgende dag al kunt gebruiken.

Meer weten over hoe je op een eenvoudige manier bewegend leren kan inzetten?

  • Basisworkshop ‘Ondersteunend tekenen (bij TOS)‘: individueel en als team te volgen. Ook goed te gebruiken als er geen sprake is van een TOS én als je zelf geen tekentalent bent.

Nieuwsgierig naar hoe jij meer met visuele ondersteuning kunt werken?

Wil je een offerte voor een teamtraining over bewegend leren of ondersteunend tekenen? Neem dan contact op voor een vrijblijvende offerte.

Spreken

Spreken over het onderwijs dat is wat ik graag doe.

De onderwerpen zijn divers: stille leerlingen, bewegend leren, opkomen voor jezelf, de fasen van de motoriek, lateralisatie, wat te doen bij een TOS (taalontwikkelingsstoornis) en meer.

Wil jij graag een invulling geven op een studiedag of onderwijscongres gerelateerd aan één van deze bovengenoemde onderwerpen? Neem dan vrijblijvend contact op.

Gratis online INZICHT-gesprek

Ben je een onderwijsprofessional, logopedist of remedial teacher? Dan kun je gratis gebruik maken van mijn kennis tijdens een online INZICHT-gesprek. In 20 minuten geef ik je advies over een casus naar keuze. Bijvoorbeeld over de ontwikkeling van een leerling of de inzet van bewegend leren in je klas of praktijk.